Translate Blog ATweb in Arabic       Translate Blog ATweb in Chinese       Translate Blog ATweb in English       Translate Blog ATweb in French       Translate Blog ATweb in German       Translate Blog ATweb in Italian       Translate Blog ATweb in Japanese       Translate Blog ATweb in Korean       Translate Blog ATweb in Portuguese       Blog ATweb in Romanian       Translate Blog ATweb in Russian       Translate Blog ATweb in Spanish
blog.atweb.ro » Benchmark » NVIDIA triplu SLI – performante si teste
17 December 2007
Trimite articolul prin email. Tipareste acest articol.

3-way_sli.jpgPe 13 decembrie corporatia NVIDIA a extins tehnologia proprie SLI, ce ofera posibilitatea utilizarii mai multor unitati de procesare grafica (GPU-uri) pe un singur computer, permitând folosirea a pâna la 3 unitati grafice GeForceR într-un singur sistem.
Noua tehnologie NVIDIA 3-way SLI ofera o crestere a performantei de pâna la 2.8 ori fata de un sistem bazat pe o singura unitate de procesare grafica, oferind gamerilor profesionisti 60 de cadre pe secunda la rezolutie de 2560×1600 si cu 8x antialiasing. Tehnologia SLI triplu presupune ca nu va mai trebui sa coborâti nivelul setarilor de calitate a imaginii pe cele mai noi jocuri pentru PC. De exemplu, gamerii care utilizeaza SLI triplu pot juca Crysis la rezolutii înalte de 1920×1200, cu toate efectele avansate ale
DirectX 10, precum “motion blur”, “ambient occlusion”, “soft shadows”, activate.


“Noua gama de jocuri pentru PC ofera imagini uimitoare. Si pentru ca jocul sa fie cu adevarat incitant si cu efecte vizuale placute, trebuie experimentat pe un PC cu o putere grafica foarte mare”, a declarat Ujesh Desai, general manager al diviziei de unitati grafice pentru desktop GeForce la NVIDIA. “3-way SLI produce imagini extraordinare, calitate a imaginii uimitoare si o experienta de gaming deosebita”.
Tehnologia triplu SLI le ofera entuziastilor flexibilitatea de a-ti scala puterea de procesare grafica cu una, doua sau trei unitati de procesare grafica GeForce, în functie de pretul dorit sau de configuratia sistemului.
Sistemele 3-way SLI sunt disponibile la principalii integratori de sisteme, iar componentele necesare pentru a va construi propriul sistem triplu SLI se gasesc la retailerii de top. Pentru o lista a integratorilor de sisteme sau pentru a vedea o lista completa de componente certificate NVIDIA 3-way SLI, va rugam vizitati http://www.slizone.com. Pentru mai multe informatii cu privire la tehnologia NVIDIA SLIR, MCP-urile nForce sau GPU-urile GeForce din seria 8, va rugam vizitati http://www.nvidia.com .

Ei bine iata acasta este noua gaselnita de la Nvidia, dupa ce mult prea trambitatul 4 way SLI a dat gres. La ce ne ajuta noua tehnologie 3 Way SLI vom vedea in rezultatele de mai jos:

3dmrk11.jpg

coh.jpg

hl2_lowres.jpg

etqw_lowres2.jpg

Dupa cum se poate vedea performantele configuratiei 3 Way SLI sunt foarte slabe uneori fiind despasita si de mult mai vechea 2 Way SLI, deci care ar fi motivul pentru care am opta pentru o astfel de configuratie???

Ei bine cei care detin monitoare de peste 30″ si vor a rula jocurile la rezolutia nativa a monitorului si anume 2560X1600 cu antialisaing 8X si anisotropic 16X pot beneficia dupa urma noii tehnologii.

Care sunt “sacrificiile” pentru 3 Way SLI ?

  • 3 X Geforce 8800GTX sau ULTRA = aprox. 1500 euro
  • un procesor capabil sa scaleze toate placile video = 1000 euro
  • o sursa de cel putin 1100W = 300 euro
  • o placa de baza cu chipset Nforce 680i sau 780i = 300 euro
  • o carcasa bine ventilata
  • posibilitatea de a achita lunar factrura de la lumina, sistemul consumand nici mai mult nici mai putin de 800W/ora in full load dupa cum se poate vedea si in poza:

power.jpg

Pretul este destul de ametitor mai ales ca nu am inclus si restul componentelor care se afla in mod normal intr-un calculator. Iata ca pasul in noua era HD Games a fost facut de Nvidia, pacat ca pretul nu jusifica performanta si mai ales consumul enorm de energie.

.

Ramane de vazut ce ne va rezerva viitorul care se pare ca va fi destul de promitator atat din partea producatorilor de placi grafice cat si din partea celor ce produc procesoare.




Evalueaza acest articol:
NesatisfacatorInsuficientNeutruAcceptabilExcelent
Loading ... Loading ...

Parerea ta conteaza...