Translate Blog ATweb in Arabic       Translate Blog ATweb in Chinese       Translate Blog ATweb in English       Translate Blog ATweb in French       Translate Blog ATweb in German       Translate Blog ATweb in Italian       Translate Blog ATweb in Japanese       Translate Blog ATweb in Korean       Translate Blog ATweb in Portuguese       Blog ATweb in Romanian       Translate Blog ATweb in Russian       Translate Blog ATweb in Spanish
blog.atweb.ro » Marketing Online » Pay Per Click (PPC-ul)
23 January 2008
Trimite articolul prin email. Tipareste acest articol.
  • Pay Per Click (PPC-ul)Ce este PPC?

Reclama pay per click (PPC) in motoarele de cautare va da voie sa alegeti cuvinte cheie pentru care site-ul vostru sa apara, adica sa apara preferential in rezultatele intoarse la cautarea acelor cuvinte. Tu decizi cat esti dispus sa platesti pentru fiecare persoana care da click pe link-ul tau. Cu cat esti dispus sa platesti mai mult, cu atat vei apare mai sus in rezultatele cautarii pentru un anumit cuvant cheie.

  • Ce motoare de cautare permit reclama PPC?

Sunt sute de motoare de cautare care permit PPC.
In general motoarele de cautare care permit reclama PPC, afiseaza rezultatele in functie de plata, adica, cu cat platesti mai mult cu atat apari in primele rezultate intoarse la cautare. De aceea cel mai bine este sa cautati diferite motoare de cautare pentru a gasi costurile pentru cuvintele cheie care te intereseaza, si sa vezi cat trafic iti poate aduce.

Cele mai mari companii din industria pay per click sunt Yahoo! si Google. Google nu este un motor de cautare PPC, dar ofera publicitate PPC, in pagina cu rezultatele cautarii. Reclamele PPC de pe Google sunt de forma text intr-o casuta in partea dreapta. De altfel ofera reclama PPC si pe alte site-uri.

Lucruri importante de luat in seama.
Un lucru foarte important pe care nu trebuie sa-l uiti este faptul ca trebuie sa trebuie sa testezi, testezi si testezi. Nu porni cu o investitie foarte mare. Incepe cu putin si vezi cum motorul de cautare se descurca, ce trafic iti produce si in ce masura traficul se converteste in clienti care iti platesc.

Un lucru esential in testul tau este sa ai o metoda prin care sa urmaresti daca banii investiti se intorc prin clientii adusi.

De exemplu, daca scopul tau este sa aduci noi abonati la newsletter-ul tau, poti face un form de abonare dedicat doar celor care vin din reclama ppc platita. Vei putea atunci sa monitorizezi cate click-uri au avut ca finalitate abonarea la newsletter. Si asa vei afla cat ai platit pentru fiecare abonare noua.

.




Evalueaza acest articol:
NesatisfacatorInsuficientNeutruAcceptabilExcelent
Loading ... Loading ...

Comments are closed.