Translate Blog ATweb in Arabic       Translate Blog ATweb in Chinese       Translate Blog ATweb in English       Translate Blog ATweb in French       Translate Blog ATweb in German       Translate Blog ATweb in Italian       Translate Blog ATweb in Japanese       Translate Blog ATweb in Korean       Translate Blog ATweb in Portuguese       Blog ATweb in Romanian       Translate Blog ATweb in Russian       Translate Blog ATweb in Spanish
blog.atweb.ro » Marketing Online » Instrumente de marketing online
28 January 2009
Trimite articolul prin email. Tipareste acest articol.

Instrumente de marketing onlineO promovare eficienta online va asigura o prezenta necontenita pe cele mai cautate pagini si motoare de cautare. Ce inseamna acest lucru? Inseamna prezenta online, clienti, implicit bani si nu in ultimul rand  un buget promotional foarte redus sau chiar inexistent comparabil cu banii castigati. In ziua de astazi pentru a fi prezent pe piata romaneasca trebuie sa incerci o promovare atat online cat si offline .
Cum este posibil acest lucru? Prin incercarea diverselor metode de promovare, iar aici ne referim la mai multe tipuri de publicitate online: In-Stream Video, In-Banner Video si  In-Text Video.
Cea mai simpla si ieftina metoda este cea prin bannere, dar cea mai avantajoasa si mai evidenta este cea prin In-Text atat Video cat si simpla . Mai exact ne referim la anunturile text ce asigura o prezenta pe prima  pagina continuta in motoarele de cautare, acestea fiind campaniile AdWords. Sunt link-uri sponsorizate pe paginile de cautare Google si pe paginile cu continut similare anuntului.

Care sunt avantajele pe care le prezinta acest gen de promovare online?
Un sistem performant de analiza a textelor din paginile web romanesti ce permite targetarea utilizatorilor interesati de produsele si serviciile detinute.
Banii alocati acestui gen de promovare  se vor consuma doar la clickurile efective efectuate pe anuntul postat posibilitatea de gestionare a cuvintelor cheie si a  banilor alocati anuntului
optimizare in timp real a ratei  de click si ratei  de conversie in client.

Pentru ca lucrurile sa fie si mai accesibile,  ROMARG.RO o companie cu experienta in furnizarea unor astfel de servicii pune la dispozitie intreg know-how-ul de cunostinte pentru ca anuntul AdWords sa reuseasca sa convinga accesarea site-ului clientului oferind totodata o serie de rapoarte statistice care permit obtinerea feed-back-ului de campanie. Suportul oferit de companie pe intreaga campanie publicitara este unul din punctele forte de care clientii ROMARG se bucura, clientul beneficiind nu doar de un simplu serviciu de promovare ci de o experienta cat se poate de personala.




Evalueaza acest articol:
NesatisfacatorInsuficientNeutruAcceptabilExcelent
Loading ... Loading ...

Comments are closed.