Translate Blog ATweb in Arabic       Translate Blog ATweb in Chinese       Translate Blog ATweb in English       Translate Blog ATweb in French       Translate Blog ATweb in German       Translate Blog ATweb in Italian       Translate Blog ATweb in Japanese       Translate Blog ATweb in Korean       Translate Blog ATweb in Portuguese       Blog ATweb in Romanian       Translate Blog ATweb in Russian       Translate Blog ATweb in Spanish
blog.atweb.ro » SEO » Alegerea cuvintelor cheie corecte (partea I)
10 January 2008
Trimite articolul prin email. Tipareste acest articol.

SEOIncep sa scriu un articol despre cuvinte cheie (keywords), si cred ca acest articol o sa-l impart in doua, deci vor fi doua articole. 😀
Cuvintele cheie sunt cele mai importante lucuri din punct de vedere SEO pentru motoarele de cautare – un om cand cauta ceva pe motorul de cautare, in general cauta exact ce-l intereseaza, acelea sunt cuvintele cheie.


Deci vezi de ce sunt asa de importante cuvintele cheie pentru optimizarea unui site. Pare usor la inceput, dar cand intri in detalii incepi sa devi confuz in determinarea corecta a cuvintelor cheie pentru care optimizezi siteul. Dar cu putina cercetare si gandire asupra probleme gasirii cuvintelor cheie aceasta poate fi rezolvata.

O sa ai impresia ca vremea cand puteai sa ajungi usor in top pentru un cuvant cautat este la un veac distanta. Acum, cand Internetul este plin cu site-uri, este aproape imposibil sa dobandesti un loc constant in top pentru un cuvant cautat. Dobandirea constanta a unui loc in top pentru o fraza formata din doua sau trei cuvinte este o tinta mult mai reala. Daca vei examina indeaproape dinamica rezultatelor pentru cautarea unor cuvinte cheie formate dintr-un singur cuvant, vei observa ca este foarte usor ca o saptamana sa fi in primi zece, iar saptamana viitoare sa cazi in primele 30 de rezultate, pentru ca, competitia este feroce. Bineinteles, poti include un cuvant cheie in lista cu frazele cheie. De exemplu, ai un site despre caini, cuvantul “caine” este un cuvant cheie obligatoriu, dar daca nu optimizezi pentru mai multe cuvinte, precum “proprietar de caini”, “rasa de caini”, “mancare de caini”, si chiar “canin” succesul este improbabil, in special pentru un cuvant cheie asa de popular. Exemplul care l-am dat nu iti spune tot ceea ce trebuie sa stii pentru a optimiza un site despre caini, dar iti arata ca trebuie sa ai o gandire foarte deschisa atunci cand alegi cuvintele cheie.

In general, cand incepi optimizarea unui site, primul lucru la care trebuie sa te gandesti sa-l iei in considerare sunt cuvintele cheie. Acestea descriu continutul site-ului tau si cu ajutorul lor site-ul tau va fi gasit in motoarele de cautare. Ideal ar fi sa iti dai seama corect ce string ar folosi utilizatorii pentru a cauta site-uri pentru caini. Se pot folosi si sinonime cuvintelor cheie. Foarte des, utilizatorii folosesc cuvinte diferite pentru acelasi lucru. In exemplul de mai sus, cel cu site-ul despre caini, “canin” este un sinonim si cu siguranta vor exista utilizatori care il vor cauta, deci nu ai nimic de pierdut daca il vei include si pe el printre cuvintele cheie si mai tarziu in continutul site-ului. Acum nu te grabi sa optimizezi pentru fiecare sinonim la care te gandesti – motoarele de cautare au chiar ele algoritmi de includere a sinonimelor, in special pentru limba engleza.

Cam atat deocamdata despre cuvintele cheie, voi reveni intr-un articol viitor si cu detalii despre densitatea cuvintelor cheie, cuvintele cheie din titlul unei pagini, si multe altele.

.




Evalueaza acest articol:
NesatisfacatorInsuficientNeutruAcceptabilExcelent
Loading ... Loading ...

Parerea ta conteaza...