AdWordsBrand-uirea cu ajutorul reclamelor “pay per click” (PPC) este una din cele mai grele metode. Cand brand-uiesti, nu este necesar sa te uiti la click-uri sau conversii, cu toate ca acestea pot fi vazute ca un bonus. Rezultatele unei campanii traditionale de tipul cuvintelor cheie targetate, nu sunt la fel de satisfacatoare atunci cand privesti din punct de vedere al brand-uirii. Brand-uirea nu reprezinta altceva decat modul prin care brand-ul tau incepe sa fie vazut de cat mai multi ochi, cu costuri cat mai mici posibile.


Daca este facut corect, brand-ul tau incepe sa fie cunoscut si usor de recunoscut pe “nisa” ta de piata, chiar daca nu corespunde cu click-urile de pe reclamele site-ului tau, acest lucru incepe sa faca oamenii din publicitate extrem de nervosi.
De ce brand-uirea cu PPC? In primul rand, daca o faci corect, acaparezi multi ochi, cu costuri minime in comparatie cu o campanie de cuvinte cheie targetate. Daca aveti un logo usor de recunoscut- sau unul care doriti sa fie recunoscut – poti sa completezi cu campanii de genul reclame de tip imagini sau reclame video. Acest lucru este trecut cu vederea de catre advertiserii PPC. Oricum, urmarind acesti pasi vei vedea cat de usor este sa pornesti o campanie de brand-ing, folosind cat mai putini bani.

Prima data trebuie sa folositi o cautare mai larga care sa se potriveasca cu numele brandului in Google AdWords, Yahoo Search Marketing si Microsoft adCenter. Acest lucru te ajuta pentru a schita un top de rezultate, pentru ca unii cautatori vad link-urile sponsorizate de sus si nu coboara in josul rezultatelor. Daca vrei sa pastrezi controlul asupra brandingului, este cel mai bine sa ai link-ul tau in topul rezultatelor sponsorizate.
Oricum, una dintre cele mai usoare cai de brand-uire prin PPC este Google AdWords.


.

Comments are closed.