Yahoo search-engine Cu 22,1% din traficul cautarilor totale, Yahoo este pe locul doi dupa Google care are 64,4% (in SUA) conform Hitwise deci este foarte important sa obti un loc cat mai sus in Yahoo.

Algoritmul motorului de cautare Yahoo este intr-o stare incipienta, pentru ca cererile pe care le avea Google acum 4 ani ca sa fii in top, inca mai sunt folositoare pentru Yahoo, si inca mai sunt rasplatite.


OPTIMIZAREA SITE-ului

  • Tag-ul TITLU: Pastreaza titlul scurt, cam 5 cuvinte de marime mica-medie si include cuvinte cheie. Yahoo! apreciaza site-urile care au incluse cuvinte cheie in titlu. De exemplu cauta “car sales”. In primele 10 rezultate vei observa ca majoritatea site-urilor aparute au incluse cel putin un cuvant cheie (exemplu “cars”). Daca unul dintre ele nu are inclus cuvinte cheie inseamna ca este un site extrem de popular.
  • Tag-ul META DESCRIPTION: Incepe acest tag cu un cuvant cheie important, acest meta description trebuie creat din 15-18 cuvinte mici-medii care descriu clar site-ul tau. Include unul sau mai multe cuvinte cheie in fraza. Tine minte ca aceasta tag description este oferit pentru a fi utilizat ca descriere pentru motoarele de cautare, si deci trebuie sa fie cat mai explicit.
  • Tag-ul META KEYWORD: Tag-ul Keyword este de considerat ca nefolositor si neimportant pentru Google; oricum Yahoo inca ia in considerare tag-ul keyword, deci nu patiti nimic daca il includeti. Tag-ul keyword trebuie sa inceapa cu un cuvant cheie si dupa el sa urmeze cuvinte sau fraza in functie de relevanta pentru site-ul tau. Marimea maxima a tag-ului keyword ar trebui sa fie de maxim 250 de caractere, despartite prin virgula cuvintele. Nu repeta cuvintelele, nu folosi mai mult de 3 ori un cuvant in tag.
  • Cuvinte cheie in URL: Creeaza fisiere care au in denumire cuvinte cheie si care reprezinta cat se poate continutul acelui fisier. Yahoo recompenseaza denumirile fisierelor care contin cuvinte cheie, poate acest lucru sa faca sa apari deasupra competitorilor.
  • <h1> si <h2>: <h1> si <h2> ar trebui sa fie aplicate pe fiecare pagina unde sunt cuvinte relevante pentru pagina. Cu alte cuvinte, foloseste cuvintele cheie cu tag-uri <h1> pentru a spori vizibilitatea cuvintelor cheie pe acea pagina.
  • ALT TEXT pentru imagini: Nu uitati sa folositi alt text-ul pentru fiecare imaginie folosita in site-ul tau. Alt text-ul trebuie sa nu prezinte informatii ce au fost deja scrise pe site. ALT text-ul trebuie sa prezinte clar si concis descriere despre ce prezinta imaginea. Din fericire aceasta inseamna sa folosesti cuvinte cheie, ceea ce poate adauga o usoara imbunatatire a scorului paginii tale cand robotul Yahoo-ului (Slurp) indexeaza acea pagina.
  • Link-uri in pagina: In mijlocul paginii este foarte bine sa includeti link-uri interne catre pagini cu continut asemanator. Aceste link-uri vor adauga relevanta a paginilor catre care sunt link-urile; care la randul lor sunt optimizate catre aceleasi cuvinte cheie.

Tineti cont de aceste sfaturi si veti observa ca site-ul va urca in Yahoo. Spor la modificari…

.

One Response to “Cum sa optimizezi un site pentru Yahoo?”

  1. Hunter Says:

    In Romania, adica pentru siteuri cu continut in ro nu merita sa te obosesti sa optimezezi un site pentru alt motor decat google.