Google search expertIn articolul urmator vom incerca sa devenim maestrii in cautarea pe cel mai puternic motor de cautare existent in momentul de fata: GOOGLE.
Din cuprinsul articolului: fraze explicite, excluderea cuvintelor, cautarea intr-un site specificat, cuvinte similare si sinonime, specifica tipul fisierului.

  1. Fraze explicite – Sa spunem ca vrei sa cauti continut despre “internet marketing”. In loc sa cauti doar internet marketing in motorul de cautare, este mult mai bine daca ai cauta fraza explicita. Pentru a face acest lucru, trebuie pur si simplu sa cuprinzi fraza cautata intre ghilimele duble () .
    • EXEMPLU: “internet marketing”
      .
  2. Excluderea cuvintelor Sa spunem ca vrei sa cauti continut despre internet marketing, dar vrei sa excluzi orice rezultat care contine termenul advertising. Pentru a face acest lucru trebuie doar sa pui semnul minus (-) in fata cuvantului care vrei sa-l excluzi.
    • EXEMPLU: internet marketing -advertising
      .
  3. Cautarea intr-un site specificat- De multe ori vrei sa cauti intr-un site anume, continut care contine o anumita fraza. Chiar daca site-ul nu are un motor propriu de cautare, poti folosi motorul de cautare de la Google pentru a cauta in acel site. Pur si simplu foloseste “site: www.site.com“.
    .

    • EXEMPLU: “internet marketing” site: www.site.com
      .
  4. Cuvinte similare si sinonime – Sa spunem ca vrei sa incluzi in cautarea ta un anumit cuvant, dar vrei sa incluzi in cautare si cuvinte similare sau sinonime. Pentru a face asta foloseste “~” in fata cuvantului.
    .

    • EXEMPLU: “internet marketing” ~profesional
      .
  5. Specifica tipul fisierului – Cauti sa gasesti un anumit tip de fisier cu o anumita denumire. Pentru acest lucru folosesti “filetype: “. De exemplu vrei sa gasesti doar prezentari in Power Point despre internet marketing.
    .

    • EXEMPLU: “internet marketing” filetype:ppt
      .

Cam astea le-am aflat momentan. Daca ai tu altele scrie aici. Oricum o sa mai caut si revin cu un alt articol. Bye bye

.

Comments are closed.